Thursday 24 September 2015

6 Ciri-Ciri Lelaki Yang Kuat Seks..!!!

Karektor serta penampilan seseorang boleh menentukan perilaku seks mereka..?? Seringkali kita prejudis menyangka orang yang kening tebal kuat seks...orang rambut messy je mesti kuat seks...orang yang bongkok je kuat sekss..??  Kenapa ye agaknya..


Jadi jom kita selongkar ciri-ciri karektor lelaki yang menampakkan mereka yang kuat seks...

1. Lelaki Rambut Terurai
Lelaki yang rambutnya terurai adalah lelaki yang suka berfikir dan artistik dalam hubungan percintaan dan seks. Mereka ialah individu yang serius dalam percintaan. Jika mereka bercinta, mereka akan serahkan sepenuh hati kepada pasangannya.

2. Lelaki Kening bercantum

Dalam kehidupan seksualnya, sulit untuk menemui keseimbangan. Kelakuannya sering berubah-ubah mengikut tempat. Adakala ia menjadi aktif dan sebaliknya. Mereka lebih cenderung kepada wanita yang bersifat keibuan yang mampu merawat dan memberi sepenuh perhatian kepada mereka.

Teruskan Selongkar...



3. Kening melengkung ke atas
Lelaki yang memiliki kening begini dikatakan memiliki karakter dominan sewaktu panas di ranjang. Sebolehnya mereka ingin menguasai dan menawan pasangannya.

4. Lelaki Bermata besar


Mereka selalunya berfikiran terbuka. Lelaki yang bermata kecil dan berambut kerinting pula memiliki kehendak dan keinginan seks yang tinggi.

5. Lelaki Berkening tebal

Mereka memilik tahap seksual yang tinggi serta mempunyai daya tahan yang tinggi semasa bersama.


Lelaki yang botak adalah seorang yang keras hati dan juga berhati lembut dalam sesuatu masa.

6. Lelaki Berbibir Nipis
Mereka gemarkan perhatian. Kemungkinan mereka daripada golongan yang jarang dapat menarik perhatian pasangan semasa bersama meskipun mencuba.

No comments:

Post a Comment