Thursday 24 September 2015

12 Peraturan Seks Yang Pelik Tapi Benar Di Luar Negara..!!!

Setiap negara ada undang-undang dan peraturan budayanya..  Itulah yang membezakan sesebuah negara dengan negara yang lain. dalam bab seks ada ceritanya yang tersendiri... Ada yang kata boleh bercinta dengan binatang, ada peraturan gadis kena hilang daranya barulah boleh bernikah lantas berkahwin...memang pelik tapi itulah realiti di dunia..

Jadi jom kita selongkar beberapa peraturan pelik tentang seks yang termaktub dalam peraturan negara di dunia...

 

1. Lebanon
Di Lebanon, Lelaki diperbolehkan ‘bercinta’ dengan binatang, asalkan binatang itu betina. Hukuman mati dikenakan bagi lelaki yang diketahui berhubungan dengan binatang jantan.

2. Bahrain

Doktor lelaki sah secara hukum untuk memeriksa alat vital wanita, tetapi dilarang secara langsung melihatnya terus menerus sepanjang pemeriksaan. Mereka hanya diperbolehkan melihatnya menerusi sebuah cermin.

3. Guam 
Ada pekerjaan full-time bagi para lelaki untuk menghilangkan dara gadis-gadis, yang akan membayar mereka untuk melakukan hubungan seks pertama kalinya.

Alasannya: Menurut hukum di Guam, wanita yang masih dara dilarang menikah.

Teruskan Pembacaan...


4. Hong Kong
Isteri yang dikhianati sah secara hukum membunuh suaminya yang curang, tetapi hanya dengan menggunakan tangan kosong. Sedangkan kalau isteri curang, boleh dibunuh dengan cara apapun.

5. ColombiaWanita di Colombia hanya diperbolehkan berhubungan seks dengan suaminya pada malam pertama dengan syarat ibu si isteri berada di dalam bilik untuk menyaksikan adegan tersebut.

6. Santa Cruz, Bolivia
Adalah tindakan melawan hukum jika seorang lelaki melakukan hubungan sex dengan seorang wanita dan anak perempuannya pada saat bersamaan.

7. Hungary
Pasangan tidak boleh melakukan hubungan seks dalam keadaan bilik yang cerah walaupun hanya diterangi cahaya lilin.

8. Oregan
Lelaki tidak dibenarkan menyebut kata-kata kesat semasa melakukan hubungan seks tetapi wanita bebas untuk mengeluarkan apa-apa sahaj perkataan.

9. Alexandria
Ia adalah salah di sisi undang-undang bagi seorang lelaki untuk mempunyai hubungan seks dengan isterinya jika nafas berbau bawang putih , bawang, atau sardin. Oleh undang-undang , suami perlu berus gigi jika diminta oleh wife.

10. Ecuador
Lelaki berhak memulangkan wanita yang dikahwini kepada keluarganya semula jika didapati wanita tersebut sudah tidak mempunyai dara.

11. Florida
Melakukan Seks oral boleh dikenakan hukuman penjara sehingga 20 tahun.

12. Newcastle, Wyoming
Satu undang-undang dari din Newcastle, Wyoming, melarang pasangan untuk melakukan hubungan seks di hadapan peti sejuk daging di pasar raya.

No comments:

Post a Comment